مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-31سياسي

برگزاری بیش از 1350 یادواره شهید در مدارس سیستان وبلوچستان در سال تحصیلی جدید


مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان سیستان وبلوچستان،گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 1350 یادواره شهید در مدارس استان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان سیستان وبلوچستان،گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 1350 یادواره شهید در مدارس استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال جاری تحصیلی قرار شده است بیش از هزار و 350 یادواره شهید در سطح مدارس استان با محور دانش آموزان برگزار شود.

ناظری افزود: تعویض تابلو وعکس شهدا در سطح شهر زاهدان، برگزاری میزخدمت،برگزاری نشست های جهادتبیین وپردازش به امور ایثارگران،دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری یادواره 20 شهید دولت از جمله برنامه های هفته دولت در استان است.

وی گفت: اشتغال فرزندان شهدا، رسیدگی به امور فرهنگی وتحصیلی و آموزشی فرزندان شهدا و ایثارگران ،توجه به نخبگان، صدور هزار و420 کارت رفاه در حوزه مسکن، پرداخت 300 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های تحت پوشش، پرداخت145 میلیارد و 300 میلیون تومان وام برای خرید مسکن ، استخدام 825 نفر از جامعه ایثارگری در دستگاه های دولتی، دیدار وتکریم از 17هزارو 510 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران و برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 1350 یادواره شهید در مدارس سیستان وبلوچستان در سال تحصیلی جدید

برگزاری بیش از 1350 یادواره شهید در مدارس سیستان وبلوچستان در سال تحصیلی جدید