مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-08سياسي

تبدیل آبادان به پایلوت تعمیر خودروهای خارجی در خوزستان


نماینده مردم آبادان در مجلس از تبدیل این شهر به پایلوت تعمیر خودروهای خارجی در استان خوزستان با هدف اشتغالزایی خبر داد.

- سیدمحمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توسعه یک جامعه در بخش های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و خدمات بدون توجه به مهارت و آموزش های کوتاه مدت در این زمینه امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: بیشترین حجم مراجعات و مطالباتی که شهروندان از ما به عنوان نماینده مجلس دارند، اشتغال است و با توجه به اینکه این موضوع مهم ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد، بنابراین نیازمند اقدام عملی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس در ادامه آموزش های فنی و حرفه ای را یکی از عوامل مؤثر در اشتغالزایی قلمداد کرد و افزود: در تعریف عناوین آموزشی فنی و حرفه ای باید به مشاغل جدید توجه کرد که در آن رشته های آموزشی متناسب با نیاز هر منطقه باشد.

مولوی با اشاره به کسب و کارهای مهارت محور توضیح داد: باید به دنبال افزایش آموزش باشیم و به افرادی که دوره های فنی و حرفه ای را با موفقیت به پایان برسانند، تسهیلات با شرایط مناسب اعطا می شود.

وی با اشاره به وجود خودروهای خارجی در استان خوزستان، بیان کرد: وجود خودروهای خارجی در استان خوزستان سبب شده تا آنها نیازمند خدمات دهی شوند و ضرورت دارد با توجه به این موضوع، بخش اشتغال را در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل آبادان به پایلوت تعمیر خودروهای خارجی در خوزستان

تبدیل آبادان به پایلوت تعمیر خودروهای خارجی در خوزستان