مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-08بين الملل

پوتین: کسی قادر نیست نیروهای روسیه را متوقف کند


رییس جمهور روسیه در پیامی هشتادمین سالگرد آزادسازی منطقه دونباس از دست اشغالگران نازی را تبریک گفت و تأکید کرد که هیچ کسی قادر نیست مبارزان روسیه را متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، رییس جمهور روسیه هشتادمین سالگرد آزادی دونباس از اشغالگران فاشیست در طول جنگ بزرگ ملی را به ساکنان جمهوری دونتسک و همه روس ها تبریک گفت.

ولادیمیر پوتین در سخنانی به این مناسبت گفت: این روز نقطه عطف مهمی در تاریخ روسیه محسوب می شود و هیچ کسی قادر نیست که نظامیان ما را متوقف کند.

وی افزود که منابع و درآمدهای منطقه دونباس برای دشمن اهمیت زیادی داشت و تصرف آن یکی از اهداف حمله آلمان نازی به اتحاد جماهیر شوروی بود.

رییس جمهور روسیه تاکید کرد: نازی ها تمام توان خود را برای نگه داشتن دونتسک و وادار کردن مردم به کار برای ماشین نظامی رایش سوم (آلمان نازی) به کار گرفتند.

پوتین تصریح کرد: اما نازی ها با مقاومت شدید مردمی در سرزمین های اشغالی مواجه شدند که از شدت آن در یک دوره 700 روزه فروکش نکرد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره ای که این هیولای بی رحم و گستاخ بر منطقه دونباس حکومت می کرد، صدها هزار چریک و جنگجوی مخفی، غیرنظامیان و کودکان مورد شکنجه و اعدام قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: کسی قادر نیست نیروهای روسیه را متوقف کند

پوتین: کسی قادر نیست نیروهای روسیه را متوقف کند