مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-30سياسي

اجرای هنرمندان خراسان جنوبی درموکب آل یاسین/هنری که تقدیم شهدا شد


معاون فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از اجرای تعزیه، تئاتر موکبی، تئاتر رادیویی، برپایی سینما اربعین در موکب آل یاسین استان مستقر در کاظمین خبر داد.

- محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی مهر به عتبات عالیات اظهار کرد: موکب فرهنگی هنری آل یاسین با هدف تقویت بهتر تبلیغ مفاهیم نهضت حسینی در ایام اربعین از سال 97 فعالیت خود را شروع کرد.

معاون فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی بیان کرد: هر چند در سال های گذشته در نقاط مختلف اجرای برنامه داشتیم ولی تمرکز بیشتر ما بر فعالیت موکب آل یاسین در شارع صاحب الزمانی شهر کاظمین و در نزدیکی بارگاه امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) است.

موسوی ادامه داد: استفاده از هنر در تبلیغ دین، نماز و ذاکری اهل بیت (ع) سه بخش فعالیت های موکب است.

وی افزود: در موکب آل یاسین اقدام به برگزاری نماز جماعت، ذاکری اهل بیت (ع) و سخنرانی به همراه برگزاری نمایش هایی چون تعزیه، تئاتر موکبی، تئاتر رادیویی، برپایی سینما اربعین می کنیم.

معاون فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امسال سینما سه بعدی عاشورا را در موکب راه اندازی خواهیم کرد، گفت: این کار یک روضه ویژه است که در آن فجایعی که بر اهل بیت (ع) گذشته را به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هنرمندان خراسان جنوبی درموکب آل یاسین/هنری که تقدیم شهدا شد

اجرای هنرمندان خراسان جنوبی درموکب آل یاسین/هنری که تقدیم شهدا شد