مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-29سياسي

اجرای 180 پروژه از محل قیر رایگان در خراسان جنوبی


بیرجند مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اجرای 180 پروژه از محل سهمیه قیر رایگان در مناطق محروم استان خبر داد و گفت:80 پروژه تکمیل و 100 پروژه در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هنری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح آسفالت راه روستای دهنو شهرستان نهبندان، اظهار کرد: سال گذشته، با هماهنگی دستگاه های اجرایی مقرر شد در راستای راه روستایی، جاده های بین مزارع، مسیرهای منتهی به گلزارهای شهدا، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، پاسگاه های انتظامی از قیر رایگان توسط بسیج سازندگی استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه از این محل تاکنون 5 هزار و 200 تن قیر برای پروژه های تعریف شده استفاده شده است، تصریح کرد: در مجموع تاکنون 81 پروژه به متراژ 840 هزار متر مربع در سطح استان در این راستا تکمیل شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال قیر رایگان سهمیه ای سال گذشته استان به میزان بیش از 3 هزار تن دریافت شده است، یادآور شد: در این زمینه 100 پروژه در استان تعریف شده که در حال اجرا است.

هنری ادامه داد: این تعداد پروژه در طول هفته دفاع مقدس و یا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طول پروژه راه روستایی دهنو 2200 متر و با اعتبار هزینه شده 27 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 180 پروژه از محل قیر رایگان در خراسان جنوبی

اجرای 180 پروژه از محل قیر رایگان در خراسان جنوبی