مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-18سياسي

شوق زیارت 300 مددجوی کمیته امداد طبس برآورده شد


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز ماه ربیع الاول 300 مددجوی این نهاد حمایتی در شهرستان طبس با همکاری و کمک خیران برای زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس رهسپار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از برنامه های معنوی کمیته امداد، اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس است و این نهاد حمایتی می کوشد با تامین منابع لازم از طریق کمک خیران و اعتبارات امداد، مددجویان را از این سفر معنوی بهره مند کند.

وی ادامه داد: اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اضافه کرد: 300 مددجوی تحت حمایت این نهاد در شهرستان طبس به مدت 6 روز و با همکاری و کمک خیران به وسیله 7 دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

سورگی افزود: بیشترین حمایت ها برای اعزام این مددجویان از سوی مرکز تخصصی فرهنگی نیکوکاری بانوان فاطمه الزهرا (س) شهرستان طبس انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق زیارت 300 مددجوی کمیته امداد طبس برآورده شد

شوق زیارت 300 مددجوی کمیته امداد طبس برآورده شد