مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-21سياسي

وزیر دفاع آذربایجان: عملیات قره باغ کوتاه و موفقیت آمیز بود


وزیر دفاع جمهوری آذربایجان امروز (پنج شنبه) در جریان گفت وگو با همتای ترکیه ای خود گفت، «موفقیت های نظامی» در کوتاه ترین زمان ممکن در جریان عملیات های «ضد تروریستی محلی» در منطقه قره باغ در همه جهات به دست آمده است.

- وزیر دفاع جمهوری آذربایجان امروز (پنج شنبه) در جریان گفت وگو با همتای ترکیه ای خود گفت، موفقیت های نظامی در کوتاه ترین زمان ممکن در جریان عملیات های ضد تروریستی محلی در منطقه قره باغ در همه جهات به دست آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ترند، ذاکر حسن اف، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در گفت وگوی تلفنی با یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که در جریان عملیات ضد تروریستی ، الهام علی اف، رییس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان، از قهرمانی، شجاعت و حرفه ای بودن نظامیان آذربایجانی بسیار قدردانی کرد.

همچنین وزیر دفاع ترکیه به همتای آذربایجانی خود اتمام موفقیت آمیز عملیات نظامی در قره باغ را تبریک گفت و تاکید کرد که ترکیه مثل همیشه کنار جمهوری آذربایجان می ایستد.

باکو روز سه شنبه از آغاز عملیات ضد تروریسم در قره باغ خبر داد و مدعی شد که ارمنستان در حال تقویت نظامی در این منطقه است و عملیات خرابکارانه علیه نیروهای جمهوری آذربایجان انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آذربایجان: عملیات قره باغ کوتاه و موفقیت آمیز بود

وزیر دفاع آذربایجان: عملیات قره باغ کوتاه و موفقیت آمیز بود