مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-23اقتصادي

1200 روستای مازندران به شبکه دولت متصل هستند


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران از اتصال هزار و 200 روستای مازندران به شبکه دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر احمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی و گیلخواران شهرستان جویبار با اشاره به اینکه 15 دستگاه جمع آوری زباله رایگان برای استان جذب شده است، اظهار داشت: حدود دوهزار و 500 دهیاری داریم و این تعداد خودروها جوابگوی روستاها نخواهد بود، در همین راستا درخواست دریافت 55 میلیارد تومان تسهیلات برای دریافت ماشین های حمل زباله داده شده است.

وی بیان کرد: در بحث توانمند سازی روستاها در بخش اشتغال استارت کار در 500 روستا زده شده است و روستاهایی که علاقمند اجرای کار در حوزه اشتغال هستند باید طرح خود را ارائه دهند.

احمدی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات تسهیلات تبصره 18 دریافت شده است، افزود: اعتبارات در حوزه خرید دوربین مداربسته محدود بوده ولی دهیاران و شوراهای روستا درخواست خود را از طریق فرمانداری و بخشداری ها ارائه دهند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ادامه داد: 11 آیتم اجرای طرح هادی توسط دهیاران و شوراها در روستاها انجام می شود که اگر توزیع قیر نیز توسط دهیاری ها صورت گیرد، قطعاً هزینه های این بخش کمتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 روستای مازندران به شبکه دولت متصل هستند

1200 روستای مازندران به شبکه دولت متصل هستند