مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:212023-08-23اجتماعي

پایش آنلاین حیات وحش میانکاله و منطقه البرز مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به امکانات، ناوگان موتوری و خودرویی ما نیاز به بازسازی داشت که بیش از 90درصد موتورسیکلت در این مدت برای محیط بانان تهیه شده و تمام محیط بانان با موتورسیکلت در گشت ها و پایش ها حضور دارند.

وی افزود: همچنین پاسگاه های محیط بانی ما به انرژی خورشیدی تجهیز شدند، به طوری که طی دو سال اخیر بیش از 30 پنل خورشیدی تهیه شده و در اختیار محیط بانان قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: باتوجه به وسعت قابل توجه مناطق استان و کمبود نیروها طی دو سال بیش از 15 محیط بان را توسط آزمون ها یا با روش های مختلف جذب کردیم و در سال جدید هم برنامه داریم بیش از 17 نیروی محیط بان را جذب و برای حفاظت بهتر عرصه ها بکارگیری کنیم.

کاویان ادامه داد: باتوجه به اینکه نیاز جدی محیط بانان به لوازم و امکانات برای حفاظت بهتر است که طی دو سال اخیر وسایل و امکانات شخصی لازم در این حوزه تامین شده و در اختیار محیط بانان قرار گرفته است.

وی با اشاره پایش آنلاین میانکاله و منطقه البرز مرکزی، افزود: امسال در دستور کار داریم امکانات لازم برای خریداری لوازم برای پایش آنلاین و همچنین آموزش محیط بانان را در این حیطه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش آنلاین حیات وحش میانکاله و منطقه البرز مرکزی

پایش آنلاین حیات وحش میانکاله و منطقه البرز مرکزی