مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-24بين الملل

ادعای سفیر آمریکا: تحرکات نظامی اخیر در عراق صرفا جابه جایی نیرو بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الینا رومانسکی» سفیر آمریکا در عراق شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار با «فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق، - سفیر آمریکا در عراق در دیدار با وزیر خارجه این کشور، تلاش کرد تا تحرکات مشکوک نظامی اخیر در مرز های این کشور را توجیه کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الینا رومانسکی سفیر آمریکا در عراق شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق، تلاش کرد به توضیح و توجیه چرایی تحرکات مشکوک نظامی اخیر ارتش آمریکا در مناطق مرزی با سوریه و اردن بپردازد.

این دیدار پس از آن صورت گرفت که طی دو هفته اخیر محافل سیاسی و نظامی عراقی به شدت به تحرکات مشکوک آمریکا در مناطق مرزی عراق با سوریه و اردن معترض شده و خواهان پاسخگویی واشنگتن شدند؛ الحشد الشعبی نیز اعلام کرد که با دقت این تحرکات را تحت نظر دارد و نیرو های خود را در مناطق مرزی مستقر کرده است.

به نوشته وبگاه خبری بغداد الیوم، الینا رومانسکی در این دیدار ضمن شایعه خواندن برخی نظرات مدعی شد: این تحرکات بخشی از روند جابه جایی نیروی های حاضر بود و به طور مطلق هیچ ارتباطی به مسائل داخلی عراق نداشت .

او سپس تأکید کرد که دولت آمریکا بر ادامه همکاری و توسعه منافع مشترک با عراق بسیار مشتاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای سفیر آمریکا: تحرکات نظامی اخیر در عراق صرفا جابه جایی نیرو بود

ادعای سفیر آمریکا: تحرکات نظامی اخیر در عراق صرفا جابه جایی نیرو بود