مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-30بين الملل

چند علامت سؤال مقابل کشته شدن نظامی فرانسوی در کمین داعش


یک عضو ائتلاف فتح معتقد است که آمریکا خواهان حضور هیچ نیروی فعال اروپایی برای مبارزه با داعش در عراق نیست و کشته شدن یک نظامی فرانسوی در کمین داعش، - حامل پیام از واشنگتن به پاریس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از اعضای ارشد ائتلاف الفتح عراق گفت که کمین نظامیان فرانسوی در منطقه العیث در استان صلاح الدین سه علامت سوال ایجاد می کند.

جبار عوده در گفتگو با المعلومه ضمن اشاره به این موضوع افزود: روز دوشنبه نیروهای یگان ویژه فرانسوی در منطقه العیث در شرق صلاح الدین در کمین عناصر داعش گرفتار شدند که در پی آن یکی از نظامیان فرانسوی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

وی افزود: این حادثه سه علامت سوال ایجاد کرده است که عبارتند از: نخست؛ داعش چگونه از حضور نظامیان فرانسه در این منطقه مطلع شد؟ دوم؛ چه طرفی نیروهای فرانسوی را به سمت منطقه کمین سوق داد؟ و سوم؛ چه رابطه ای بین این حادثه و سرویس های اطلاعاتی آمریکا وجود دارد؟ جبار عوده ادامه داد: آمریکا خواهان حضور هیچ نیروی اروپایی فعال در مبارزه با داعش در عراق نیست و آنچه برای نیروهای فرانسوی اتفاق افتاد ممکن است پیامی اعلام نشده از سوی واشنگتن به پاریس در پرتو درگیری پنهانی بین آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند علامت سؤال مقابل کشته شدن نظامی فرانسوی در کمین داعش

چند علامت سؤال مقابل کشته شدن نظامی فرانسوی در کمین داعش