مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-29اقتصادي

افتتاح 171 طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در یزد


171 طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در استان یزد به مناسبت هفته دولت و به صورت همزمان با سراسر کشور، مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/یزد 171 طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در استان یزد به مناسبت هفته دولت و به صورت همزمان با سراسر کشور، مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدعلی شاه حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در این مراسم که با افتتاح یکی از شرکت های ذوب تولیدکننده قطعات صنعتی و کشاورزی استان که با حمایت 30 میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی و اشتغال مستقیم 20 نفر در ویدئو کنفرانسی که با حضور منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و رضایی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور برگزار شد، گفت: امروز شاهد افتتاح 171 طرح با سرمایه گذاری 1602 میلیارد ریال و اشتغال زایی 419 نفر در استان هستیم که 654 میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تامین شده است.

وی سهم زنان در حوزه اشتغال و کارآفرینی را تقریباً نیمی از اشتغال ایجاد شده در قالب این طرح ها ذکر کرد و افزود: خوشبختانه نرخ رشد بیکاری استان به حدود هشت درصد کاهش داشته است.

شاه حسینی در پایان خاطرنشان کرد: عمده متقاضیان اشتغال استان در حوزه بانوان، فارغ التحصیلان بومی یزدی هستند که اقدام صندوق در پرداخت تسهیلات اشتغال بانوان و کسب و کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 171 طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در یزد

افتتاح 171 طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در یزد