مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:162023-09-03اجتماعي

جامانده از قافله


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ عده ای که توفیق رفیق راهش شده و جزو پیش قراولان این رویداد جهانی خاص بوده اند تا سرمنزل مقصود با پای پیاده رفته اند و بازگشته اند.

عده ای نیز در میانه راهند تا به مقصد مقصود برسند.

عده ای هم تازه هنوز راه افتاده اند می خواهند خود را به جمع این راهپیماییان عظیم در شاهراه اردات به حسین و آل حسین برسانند.

خوشا آنان که توفیق رفیق راهش شد چه آن هایی که رفته اند و باز گشته اند و چه آن هایی که میانه راهند و چه آن هایی که کوله بارسفر بسته اند عزم رفتن دارند.

همه به هر طریقی شده و با هر وسیله ای شده چه با جمع دوستان، چه با خانواده، چه با کاروان، چه با وسیله شخصی، چه با جمع همکاران، چه با اتوبوس، چه با قطار، چه با هواپیما خلاصه هر فرد و گروهی با هر وسیله ای خود را به مزرهای چهارگانه کشور رسانده و می رساند تا به اقیانوس عظیم راهپیماییان حسینی بپیوندند.

خوشا به حال آنان که بخت یارشان است می توانند به هر طریق ممکن خود را به این مرزهای چهارگانه برسانند به دریای خروشان راهپیماییان اربعین حسینی بپیوندند.

خادمان اربعین اما عده ای توفیق بیش از که زائر اربعین حسینی باشند نصیب آن ها شده و آن هم این است که خادم الحسین اند در مسیری که زوار حسینی می خواهند به سرمنزل مقصود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامانده از قافله

جامانده از قافله