مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 00:352023-09-04سياسي

100 خانه در سلسله لرستان پذیرای زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت است+عکس


اهال شهرستان سلسله، 5 سالی است که موکب تعزیه اعظم برپا می کنند و به پذیرایی از زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت مشغولند.

جلالی نژاد امام جماعت مسجد این شهر می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام نبی الله جلالی نژاد، روحانی مستقر مسجد صاحب الزمان(عج) شهر سلسله استان لرستان است که چند سالی می شود در بین مردم حضور دارد و در طول سال اقدامات خوبی را به انجام می رساند.

او و هم استانی هایش، این افتخار را دارند که در شاهراه عبور زائران حسینی قرار گرفته و میزبان سیل عظیمی از مسافرانی که به سوی مرزهای مهران، خسروی و شلمچه عزیمت دارند، باشند.

همین امر اهالی و فعالان این استان را بر آن داشته تا همت گمارند و به بهترین نحو ممکن از میهمانان امام حسین علیه السلام پذیرایی کنند.

پذیرایی روزانه از 2 هزار زائر اربعینی  او می گوید: مردم شهر سلسله، پنج سالی می شود که با برپایی موکب تعزیه اعظم لرستان، هر آنچه زائران نیاز دارند، فراهم می کنند و خدماتی مثل غرفه آرایشگاه و خیاطی را ارائه می دهند و در سه وعده پذیرایی دارند.

این موکب با طبخ و توزیع غذای گرم در هر وعده، پذیرای یک هزار و 500 تا 2 هزار نفر از میهمانان اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 خانه در سلسله لرستان پذیرای زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت است+عکس

100 خانه در سلسله لرستان پذیرای زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت است+عکس