مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-03سياسي

اختصاص قضات ویژه برای تعیین تکلیف زودترپرونده های برداشت غیرمجاز


رییس کل دادگستری گلستان از اختصاص قضات ویژه برای تعیین تکلیف زودتر پرونده های برداشت های غیرمجاز از سفره های آب زیرزمینی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان گفت: در حالی که امروز تأمین آب آشامیدنی مردم استان به یکی از چالش های جدی تبدیل شده است، هنوز تعداد زیادی از چاه های غیرمجاز توسط کمیسیون های مربوطه در امور آب منطقه ای تعیین تکلیف نشده است.

آسیابی افزود: هر تعدادی که نیاز باشد قاضی برای حضور در کمیسیون های مربوطه معرفی می کنیم تا زودتر پرونده های مربوط به چاه های غیرمجاز تعیین تکلیف شود.

وی گفت: در استان برای تأمین آب آشامیدنی مشکل داریم و در این وضعیت حفر چاه برای کشاورزی توجیه منطقی ندارد و با ظرفیت فعلی آبی کشور هم سازگار نیست و امور آب منطقه ای استان مکلف است در کوتاه ترین زمان، برای پُر کردن چاه های غیرمجازی که رأی آن در محاکم قطعی شده است، اقدام کند.

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به قاچاق چوب از جنگل های استان و لزوم افزایش نظارت های در حوزه هم گفت: در حوزه کردکوی مانند کاری که برای زیارت انجام دادیم ایستگاه بازرسی برای پیشگیری از قاچاق چوب مستقر کرده ایم و امیدواریم اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص قضات ویژه برای تعیین تکلیف زودترپرونده های برداشت غیرمجاز

اختصاص قضات ویژه برای تعیین تکلیف زودترپرونده های برداشت غیرمجاز