مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-09سياسي

رویکرد کمیته امداد در اشتغال زایی تسهیل گری است


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در فرایند اشتغال زایی، تسهیلگری و ایجاد بستری مناسب برای کمک به رشد تولید در کشور است.

- قزوین- مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در فرایند اشتغال زایی، تسهیلگری و ایجاد بستری مناسب برای کمک به رشد تولید در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر ظاهری در دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) موضوع اشتغال زایی را با جدیت در برنامه کاری خود دارد چراکه ایجاد بستری برای زندگی عزتمندانه با چنین فرایندی تسهیل می شود.

وی ادامه داد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در فرایند اشتغال زایی، تسهیلگری و ایجاد بستری مناسب برای کمک به رشد تولید در کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این مسیر بسته تشویقی داریم که نیازمندان جویای کار را به واحدهای تولیدی و خدماتی معرفی می کنیم و در این فرایند تا دو سال حق بیمه سهم کارفرما را پرداخت می کنیم.

وی افزود: استفاده از راهبران شغلی برای پشتیبانی اجرای اشتغال و فروش محصولات از دیگر بسترهایی است که برای ارتقای اشتغال تدبیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد کمیته امداد در اشتغال زایی تسهیل گری است

رویکرد کمیته امداد در اشتغال زایی تسهیل گری است