مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-15سياسي

تنها هدف نمایشگاه عکس «مهر محرم» به تصویر کشیدن پیاده روی اربعین بود


مسئول امور موزه دیجیتال آستان قدس رضوی گفت: تنها هدف نمایشگاه عکس مهر محرم این بود که عکاسان تصاویر پیاده روی اربعین را به نمایش بگذارند، اما اکنون پس از گذشت سال ها علاوه بر پیاده روی اربعین موضوعات مختلف مانند سیره اهل بیت(ع) و .

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول امور موزه دیجیتال آستان قدس رضوی گفت: تنها هدف نمایشگاه عکس مهر محرم این بود که عکاسان تصاویر پیاده روی اربعین را به نمایش بگذارند، اما اکنون پس از گذشت سال ها علاوه بر پیاده روی اربعین موضوعات مختلف مانند سیره اهل بیت(ع) و .

به موضوعات سوگواره اضافه کردند.

عادل مطوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در این نمایشگاه 40 تابلو عکس منتخب هیات داوران مربوط به چهاردهمین سوگواره بین المللی مهر محرم از 40 عکاس شامل 36 تک عکس و 4 مجموعه عکس در نمایشگاه عکس های منتخب سوگواره بین المللی مهر محرم در معرض دید عموم مردم و زائران نیز قرار می گیرد.

وی افزود: مضمون عکس ها در رابطه با پیاده روی اربعین و سوگواری اهل بیت(ع) از کشورهای مختلف عراق، بحرین، انگلستان، هندوستان، عربستان سعودی و سایر استان های ایران است که عکاسان عکس هایی را که در یک سال اخیر گرفتند مورد بررسی داوران قرار می گیرد و منتخب آن ها در مکان های مختلف نیز به نمایش گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها هدف نمایشگاه عکس «مهر محرم» به تصویر کشیدن پیاده روی اربعین بود

تنها هدف نمایشگاه عکس «مهر محرم» به تصویر کشیدن پیاده روی اربعین بود