مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-26اجتماعي

باران تا یکشنبه در خراسان شمالی می بارد


مهری هاشمی دوین، رییس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورداظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر افزایش ابر به صورت پراکنده و سامانه بارشی تا اوایل صبح یکشنبه بارش باران ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این سامانه بارشی در پاره ای از نقاط همراه با رگبار باران، رعدوبرق در نقاط مستعد بارش تگرک و ارتفاعات مه پیش بینی می شود و شدت بارش برای مناطق نیمه شمالی همراه با آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و صاعقه برآورد می شود.

این مقام مسئول افزود: بر اساس ایستگاه های سنجش باران در استان خراسان شمالی از آغاز بارش ها از صبح امروز تاکنون، زرنه در راز و جرگلان با 34٫1 میلی متر، روستای محمدآباد در مانه و سملقان با 28٫4 میلی متر، روستای تنگه ترکمن از راز و جرگلان با 22٫4 میلی متر، روستای بدرانلو در بجنورد با 19٫6 میلی متر، سنخواست با 17٫7 میلی متر، حصار شیرعلی 14٫3 میلی متر بیشترین میزان بارش ها را داشته اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته کوسه با کمینه دمای 13 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان و پیش قلعه با بیشینه دمای 31 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران تا یکشنبه در خراسان شمالی می بارد

باران تا یکشنبه در خراسان شمالی می بارد