مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-01سياسي

مهار تورم، مهم ترین شاخص برای خنثی سازی تحریم ها است


مهم ترین شاخص برای خنثی سازی تحریم ها که اهرم فشار برای مردم ایران است، مهار تورم و تقویت ارزش پول ملی ایران است که قطعاً دولتمردان در این صحنه نیز موفق خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت الاسلام محمدرضا عزیز امام جمعه خوروبیابانک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: گناهان باعث می شود انسان از رزق های مادی و معنوی محروم شود اما در مقابل، تقوا به انسان حالت هوشیاری و تذکر و چشم روشنی می دهد و انسان با فراموشی نعمت مواجهه نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم با عظمت و با افتخار اربعین نیاز به دلیل و روایت و آیه ندارد، گفت: این نعمت بزرگ که یک مراسم دینی و سیاسی است، حاصل مجاهدت امام(ره) و خون شهدا بوده و برپایی آن با این شکوه در این سال ها، عنایت خداوند و حضرت صاحب الزمان(عج) است.

عزیز ضمن گرامیداشت شهدای هفته دولت، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت سیزدهم فرمودند، بنده از همه دولت ها حمایت کرده ام و مردم هم در جمهوری اسلامی باید به قوه مجریه کمک کنند چون در میدان و حاضر در صحنه ها است.

امام جمعه خوروبیابانک تصریح کرد: رهبری علاوه بر حمایت، دولت سیزدهم را تمجید کردند که این عنایت ویژه به دلیل موفقیت های پی در  پی و ساده زیستی، اخلاص، نیت پاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم، مهم ترین شاخص برای خنثی سازی تحریم ها است

مهار تورم، مهم ترین شاخص برای خنثی سازی تحریم ها است