مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-24اقتصادي

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است


مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام آمادگی برای مشارکت در توسعه اقتصادی استان گلستان در دیدار با استاندار این استان گفت: شبکه بانکی باید پای کار سیستم توسعه ای کشور بایستد و در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد که بانک صادرات ایران در انجام این مهم در .

- مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام آمادگی برای مشارکت در توسعه اقتصادی استان گلستان در دیدار با استاندار این استان گفت: شبکه بانکی باید پای کار سیستم توسعه ای کشور بایستد و در راستای تحقق شعار سال قدم بردارد که بانک صادرات ایران در انجام این مهم در استان گلستان آماده همکاری در زمینه های اقتصادی و صادرات غیرنفتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ​روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در دیدار با علی محمد زنگانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره خدمات شهید محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، با اعلام این مطلب افزود: در کارگروه اشتغال و مسکن کشور همیشه دفاع و پیگیری شما از مردم گلستان مشهود است.

وی افزود: در استان گلستان نسبت به استان های دیگر به دلیل تکرار بالای بلایای طبیعی؛ با وجود اقلیم بکر و طبیعت زیبا، فقر و محرومیتی فراوان نهفته است که با همت دولت و مردم و ایجاد امید در جامعه شاهد کاهش آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است

بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است