مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-18بين الملل

گزارش سی ان ان از نفوذ هکر های ایران به شرکت های ماهواره ای و دفاعی آمریکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، به نقل از مایکروسافت، هکر ها از زمستان سال گذشته تاکنون توانسته اند به چند ده سازمان از هزاران سازمانی که آن ها را هدف قرار داده اند، - شرکت مایکروسافت ادعا کرد، هکر های وابسته به ایران در ماه های گذشته چندین بار شرکت های ماهواره ای، دفاعی و دارویی را در ایالات متحده هدف حملات سایبری قرار داده اند تا به اطلاعات آن ها دست پیدا کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، به نقل از مایکروسافت، هکر ها از زمستان سال گذشته تاکنون توانسته اند به چند ده سازمان از هزاران سازمانی که آن ها را هدف قرار داده اند، نفوذ کرده و برخی اطلاعات این شرکت ها را سرقت کنند.

شرود دی گریپو، مدیر استراتژی اطلاعات تهدید مایکروسافت می گوید: اگرچه نمی شود به طور دقیق فهمید که چرا هکر ها به سراغ شرکت های ماهواره ای، دفاعی و دارو سازی رفته اند، اما می توانیم حدس بزنیم که تحریم ها، انگیزه بزرگی برای ایران و جست وجوی اسرار تجاری شرکت های خارجی بوده است.

به گفته مایکروسافت، هکر ها با حدس زدن گذرواژه های رایج، تا زمانی که یکی از آن ها کار کند، به حساب های ایمیل نفوذ کرده اند و در برخی موارد، موفق شدند داده ها را از شبکه سرقت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سی ان ان از نفوذ هکر های ایران به شرکت های ماهواره ای و دفاعی آمریکا

گزارش سی ان ان از نفوذ هکر های ایران به شرکت های ماهواره ای و دفاعی آمریکا