مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-27فرهنگي

«زخم عشق» از امروز روی صحنه می رود


نمایش «زخم عشق» از امروز پنجم شهریور به مدت 20 شب در پلاتو تالار هنر ساعت 21 روی صحنه خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مسیح دهقانی ظهر امروز در نشست خبری نمایش زخم عشق اظهار کرد: این نمایش به نویسندگی عباس جانفدا، از هنرمندان مشهدی در استان یزد تهیه و آماده اجرا شده است.

وی با بیان این که زخم عشق کاری هنرمندانه است که برای ساحت مقدس امام حسین(ع) و شهدای دشت نینوا نوشته و اجرای آن تهیه شده است، افزود: استفاده از زبان هنر برای معرفی ارزش های اسلام ناب محمدی و توصیف ائمه اطهار موثرتر است.

طراح و کارگردان نمایش زخم، گفت: فرآیند انتخاب بازیگر و دورخونی نمایش زخم عشق ، حدود 10 روز مانده به ماه محرم امسال در استان یزد آغاز شده و در حال حاضر هم با هشت بازیگر حرفه ای و 10 نفر عوامل اجرایی آماده اکران است.

وی با بیان این که بازیگران این نمایش روزانه 10 ساعت تمرین کردند تا خود را برای اجرایی پر انرژی آماده کنند، خاطرنشان کرد: نمایش زخم عشق از امروز پنجم شهریور به مدت 20 شب در پلاتو تالار هنر ساعت 21 روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان می توانند بلیط این نمایش را از سایت یزدگیشه تهیه کنند.

کارگردان زخم عشق تأکید کرد: حمید محسن آوی، حمیدرضا استادیان، محمدصالح بندگار، محمد اسلامی، مسعود ناظم، مصطفی کارگر، نسیم نجاریان و امیررضا زارع بازیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زخم عشق» از امروز روی صحنه می رود

«زخم عشق» از امروز روی صحنه می رود