مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-03اقتصادي

خرید تضمینی گندم در شهرستان بروجن از مرز 8500 تن گذشت


مدیر جهاد کشاورزی بروجن با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در این شهرستان از هشت هزار و 500 تن گذشت، گفت: بروجن از شهرستان های بزرگ در تولید گندم در چهارمحال و بختیاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، حسن رحمانی با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در این شهرستان از هشت هزار و 500 تن  گذشت، گفت:  بروجن با سطح زیر کشت 6 هزار هکتار گندم آبی و هفت هزار و 900 هکتار گندم دیم  یکی از شهرستان های بزرگ در تولید گندم در استان است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجن ادامه داد: با وجود بارندگی های موثر و مناسب در فصل زمستان، اجرای طرح های مهم و تأثیرگذار نظیر کشاورزی قراردادی و طرح جهش تولید در دیمزارها، مشاوره و نظارت کارشناسان مدیریت و مراکز خدمات در سال زراعی خرید تضمینی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 100 درصدی دارد.

وی افزود: سطح مزارع بذری گندم و جو (پرورشی و مادری) طی سال زراعی 1402-1401 در شهرستان بروجن بیش از یک هزار و 400 هکتار با پیش بینی تولید بیش از 2 هزار 500 تن بوده و کشاورزان طرف قرارداد مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، محصول تولیدی خود را جهت تأمین ذخیره بذری سال زراعی جدید به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تحویل می دهند، سپس بذور خریداری شده پس از گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در شهرستان بروجن از مرز 8500 تن گذشت

خرید تضمینی گندم در شهرستان بروجن از مرز 8500 تن گذشت