مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-28اقتصادي

افتتاح 2 واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی


امروز صبح و در پنجمین روز از هفته دولت، 2 واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صبح امروز 2 واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی با حضور مدیرکل دفتر تغذیه و بهبود جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افتتاح شد.

سید عماد شاهرخی در حاشیه افتتاح این 2 واحد گاوداری با اشاره به اینکه امروز فاز اول گاوداری شیری 100 رأسی اوقاف و امور خیریه استان با تولید سالانه 915 تن شیر افتتاح شد، اظهار کرد: میزان گوشت قرمز تولید شده توسط این گاوداری سالیانه 20 تن است.

وی سرمایه گذاری فاز اول پروژه را 20 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم این گاوداری در فاز اول 70 نفر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: قرار است در ادامه ظرفیت این گاوداری به 200 راس افزایش و سالیانه 1830 تن شیر و 40 تن گوشت قرمز تولید کند.

شاهرخی سرمایه گذاری مورد نیاز برای افزایش ظرفیت گاوداری را 25 میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم را 150 نفر عنوان کرد.

وی به طرح پرورش گاو شیری با ظرفیت 30 راس هم اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری این واحد 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است که یک میلیارد و 900 میلیون تومان آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی

افتتاح 2 واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی