مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-24سياسي

معاون سیاسی سابق وزیر کشور: هرگز استعفا ندادم/ تشکل ها مسیر عدالتخواهی را ادامه دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غلامرضا در مراسم «تقدیر از اقدام انقلابی و بخشنامه انقلابی معاون سیاسی سابق وزیر کشور» که امروز 2 شهریورماه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، - معاون سیاسی سابق وزیر کشور: هرگز استعفا ندادم/ تشکل ها مسیر عدالتخواهی را ادامه دهند محمدرضا غلامرضا در مراسم تقدیر از اقدام انقلابی و بخشنامه انقلابی معاون سیاسی سابق وزیر کشور که امروز 2 شهریورماه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: من هرگز استعفا ندادم، اما در چند روز گذشته ترجیح دادم که در این باره صحبت نکنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غلامرضا در مراسم تقدیر از اقدام انقلابی و بخشنامه انقلابی معاون سیاسی سابق وزیر کشور که امروز 2 شهریورماه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: من هرگز استعفا ندادم، اما در چند روز گذشته ترجیح دادم که در این باره صحبت نکنم.

معاون سیاسی سابق وزیر کشور در این نشست بیان کرد: من نخواستم با حضور در مجالس مختلف و صحبت درباره این بخشنامه بین قوا اختلاف ایجاد کنم.

بنابراین دعوت تشکل های دانشجویی را قبول نمی کردم.

  غلامرضا بیان کرد: من وظیفه خودم را در وزارت کشور انجام دادم و از ابتدا به دنبال تشکیل کارگروهی برای حفظ سلامت انتخابات بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سابق وزیر کشور: هرگز استعفا ندادم/ تشکل ها مسیر عدالتخواهی را ادامه دهند

معاون سیاسی سابق وزیر کشور: هرگز استعفا ندادم/ تشکل ها مسیر عدالتخواهی را ادامه دهند