مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-12اقتصادي

نمایشگاه پاییزه رشت رسما آغاز به کار کرد/ تخفیف 10 تا 25 درصدی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح رسمی نمایشگاه پاییزه رشت ویژه لوازم التحریر و ملزومات مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح رسمی نمایشگاه پاییزه رشت ویژه لوازم التحریر و ملزومات مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

تیمور پورحیدری امروز، 21 شهریور در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه پاییزه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رییس اتاق اصناف استان گیلان در رشت برگزار شد، گفت: نمایشگاه پاییزه جهت دسترسی آسان خانواده ها به کیف و کفش و ملزومات مدرسه و نوشت افزار برگزار شده است و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 210 غرفه در این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مصوب کارشناسی ارائه خواهند کرد، افزود: نمایشگاه پاییزه ضمن برگزاری در مرکز استان در هشت شهرستان دیگر نیز که ظرفیت و امکانات برگزاری را دارا بودند، برگزار خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه تخفیف 10 تا 25 درصدی برخی از محصولات نمایشگاه پاییزه سخن گفت و تاکید کرد: قاطبه ملزومات و اجناس ارائه شده در نمایشگاه از تولیدات داخلی با کیفیت و با قیمت مناسب هستند و برای حمایت از تولید داخلی، از ورود کالاهای برند خارجی جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پاییزه رشت رسما آغاز به کار کرد/ تخفیف 10 تا 25 درصدی

نمایشگاه پاییزه رشت رسما آغاز به کار کرد/ تخفیف 10 تا 25 درصدی