مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:552023-09-10فناوري

رفتار والدین با فرزندانشان در عصر موبایل بهتر شد یا بدتر؟


یک نظرسنجی نشان داد که 43 درصد از والدین نمی دانستند که چگونه والدین قبل از عصر تلفن همراه با فرزندان خود ارتباط برقرار می کردند! - جی پلاس به نقل از دیلی میل: 61 درصد از 1000 والدینی که مورد بررسی قرار گرفتند معتقدند گوشی هوشمند آنها یکی از مفیدترین ابزار برای تربیت فرزند خردسالشان است و می گویند که آنها از تلفن خود برای گرفتن میانگین 23 عکس در هفته از فرزند خود استفاده می کنند.

این نظرسنجی نشان داد که آنها به طور متوسط ​​هر هفته 78 جستجوی آنلاین برای مشاوره در مورد مراقبت از کودک انجام می دهند.

دو سوم از والدین گفتند که تلفن های همراه را برای عکس برداری و فیلم برداری از لحظات زیبای فرزندانشان مفید می دانند، در حالی که بیش از نیمی از آنها گفتند که برای خرید وسایل مربوط به نوزاد یا تحقیق در مورد بیماری های دوران کودکی مفید هستند.

تقریباً سه چهارم از افراد مورد بررسی گفتند که دستگاه آنها به آنها کمک کرده تا در لحظات بسیار سخت والدین بودن را بگذرانند.

این مطالعه به دنبال مطالعه ای روی 270 مادر با فرزندان تا شش سالگی در سال گذشته انجام شد که بسیاری از آنها گفتند که از محتوای والدین در اینستاگرام حمایت می کنند، اما برخی دیگر به محققان دانشگاه کپنهاگ گفتند که استفاده از این سایت می تواند باعث شود آنها احساس گناه کنند نسبت به اینکه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار والدین با فرزندانشان در عصر موبایل بهتر شد یا بدتر؟

رفتار والدین با فرزندانشان در عصر موبایل بهتر شد یا بدتر؟