مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-31حوادث

آتش سوزی گسترده در کارخانه کارتن سازی شهرک بهاران همدان مهار شد


رییس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از حریق گسترده در کارخانه کارتن سازی در شهرک صنعتی بهاران خبر داد و گفت: این حریق بیش از 10 ساعت به طول انجامید و در نهایت 4 بامداد پنجشنبه نهم شهریور ماه مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید صادق پورسینا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه این حریق حوالی ساعت 17 و 35 دقیقه عصر روز چهارشنبه به آتش نشانی همدان اعلام شد اظهار کرد: در شهرک صنعتی بهاران یک شرکت کارتن سازی دچار آتش سوزی شده بود که بلافاصله نیروهای آتش نشانی همدان به این محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه آتش نشانی در شهرک مستقر است که به محل حادثه اعزام شده بود افزود: همچنین نیروهای آتش نشانی شهر بهار، لالجین، صالح آباد و مریانج با چندین دستگاه خودروی آتش نشانی به این محل اعزام شده بودند.

 رییس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به اینکه تعداد زیادی نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شدند بیان کرد: این حریق بیش از 10 ساعت به طول انجامید و در ساعت 4 بامداد پنجشنبه نهم شهریور ماه حریق مهار شد.

 وی در پایان با اعلام اینکه هنوز برآورد خسارت کارشناسی نشده است گفت: حریق گستردگی زیادی داشت و به دلیل اینکه در محوطه انبار کارخانه کارتن سازی رخ داد حجم آتش سوزی گسترده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در کارخانه کارتن سازی شهرک بهاران همدان مهار شد

آتش سوزی گسترده در کارخانه کارتن سازی شهرک بهاران همدان مهار شد