مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:212023-09-13سياسي

برگزاری یادواره شهدای زنجان در مهدیه مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ویژه مراسم گرامیداشت 3هزار و 535 شهید استان زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل با حضور هیأت مذهبی به مناسبت ایام سوگواری دهه آخرماه صفر پنجشنبه 23 شهریورماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مهدیه خیابان امام رضا(ع) در شهر مشهد برگزار می شود.

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، جمعی از مسؤولان استان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و زنجانی های مقیم شهر مشهد در این مراسم حضور خواهند داشت.

  این مراسم با سخنرانی آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مداحی مادحین شهیر استان برگزار می شود.

توزیع کتابچه شاهد و ناظر و برپایی نمایشگاهی از وصایای شهدای والامقام در خصوص اهمیت حفظ حجاب و عفاف از دیگر برنامه های جانبی این مراسم است.

  لازم به ذکر است، یادواره 3هزار و 535 شهید استان زنجان در جوار حرم ثامن الحج، همزمان با ایام سوگواری 28 صفر، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) هر ساله به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، و هیأت مسجد زینبیه اعظم زنجان و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای زنجان در مهدیه مشهد

برگزاری یادواره شهدای زنجان در مهدیه مشهد