مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-13بين الملل

جدیدترین آمار قربانیان زلزله مغرب و طوفان در لیبی


تلویزیون دولتی مغرب اعلام کرد که زلزله در این کشور، تاکنون جان 2901 نفر را گرفته و 5530 تن مجروح دیگر بر جای گذاشته است.

خبرگزاری رسمی لیبی هم اعلام کرد که تلفات انسانی سیل در شهر درنه به 5300 قربانی رسیده و با تداوم جست وجوها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی شبکه المیادین با انتشار دو گزارش جداگانه آخرین وضعیت مغرب بعد از زلزله ویرانگر و همچنین، آمار قربانیان سیل لیبی را به نقل از رسانه های محلی آفریقایی اعلام کرد.

تداوم مشکلات در روند امدادرسانی به زلزله زدگان مغرب المیادین درباره وضعیت زلزله زدگان مغربی نوشت: بسیاری از بازماندگان شدیدترین زلزله ای که مغرب را لرزاند و از یک قرن گذشته در این کشور بی سابقه بود، چهارمین شب را بعد از این حادثه در خارج از منزل خود گذراندند؛ در پناهگاه های موقتی که در آن پناه گرفته اند و با شرایط سختی روبه رو هستند.

براساس گزارش رسانه های محلی، روستاییان مناطق کوهستانی ویران شده در اثر زلزله، عدم دریافت کمک از سوی مسئولان را مطرح کرده و از این موضوع ابراز ناراحتی کردند.

تلویزیون دولتی مغرب  اعلام کرد که زمین لرزه 6.

8 ریشتری که اواخر روز جمعه کوه های این کشور را لرزاند، تاکنون جان 2901 نفر را گرفته و 5530 تن مجروح دیگر بر جای گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار قربانیان زلزله مغرب و طوفان در لیبی

جدیدترین آمار قربانیان زلزله مغرب و طوفان در لیبی