مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-14اقتصادي

دیوار و شیپور اخطار آخر را گرفتند / دلیل: دخالت در بالا بردن قیمت مسکن


در رابطه با کسب وکارهایی که در تعیین قیمت مسکن فعالیت می کنند دو پلتفرم را شناسایی کردیم که بیشترین دخالت را در بالا بردن قیمت مسکن داشتند این پلتفرم ها باید تا ابتدای مهر به درگاهی که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده متصل شوند و در غیر این صورت اعمال قانون می شوند.

- دیوار و شیپور اخطار آخر را گرفتند / دلیل: دخالت در بالا بردن قیمت مسکن در رابطه با کسب وکارهایی که در تعیین قیمت مسکن فعالیت می کنند دو پلتفرم را شناسایی کردیم که بیشترین دخالت را در بالا بردن قیمت مسکن داشتند این پلتفرم ها باید تا ابتدای مهر به درگاهی که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده متصل شوند و در غیر این صورت اعمال قانون می شوند.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا گفت: دو پلتفرم را شناسایی کردیم که بیشترین دخالت را در بالا بردن قیمت مسکن داشتند و با همکاری وزارت صمت و اتحادیه کسب و کارهای مجازی آنها را شناسایی کردیم و برای آخرین بار اخطار جدی به این 2 پلتفرم داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار علی نوروزی در گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: برابر قانون نظام صنفی اتحادیه موظف است واحدهای صنفی دایر شده غیرمجاز را شناسایی کنند تا پلیس با آنها برخورد کند.

هزار و 180 نامه برای اعمال قانون برای بنگاه ها به پلیس اماکن ارسال شد و حدوداً از هزار و 180 مورد 804 واحد صنفی اعمال ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار و شیپور اخطار آخر را گرفتند / دلیل: دخالت در بالا بردن قیمت مسکن

دیوار و شیپور اخطار آخر را گرفتند / دلیل: دخالت در بالا بردن قیمت مسکن