مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-09اجتماعي

ارائه خدمات روزانه به بیش از 5 هزار زائر در مواکب اوقاف البرز


دبیر قرارگاه سیدالشهدا استان البرز از ارائه خدمات روزانه به بیش از 5 هزار زائر اربعین در مواکب اوقاف البرز خبرداد و گفت: فعالیت های موکب تا دو روز پس از اربعین ادامه داشت.

- علی علی اکبری دبیر قرارگاه سیدالشهدا استان البرز و مسئول مواکب اوقاف اربعین حسینی در داخل استان البرز و شهر نجف در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فعالیت های این موکب در داخل استان البرز و خارج از کشور در شهر نجف اشرف گفت: به مدد مولی امیر المومنین (ع) امسال نیز مانند سنوات گذشته روزیمان شد در جوار حرم علی بن ابیطالب (ع) خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشیم و در این زمینه به همت خیرین و مخصوصاً از محل موقوفات مرتبط و امامزادگان عظیم الشان استان البرز سه موکب در نجف اشرف و 36 موکب در استان البرز و امامزادگان و اماکن مقدسه برپا شد.

وی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مأموریت های ما در نجف اشرف فراهم کردن فضایی برای اسکان زائران در اربعین بود و امسال به همت واقفین خیراندیش، از محل موقوفات امامزادگان و کمک های مردمی، 2 مجموعه اقامتی را در شهر نجف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) مهیا کردیم.

علی اکبری با اشاره به آغاز فعالیت خدمت رسانی به زائران از ششم شهریورماه همزمان با 11 صفر افزود: امسال استقبال زائران از حضور در مراسم اربعین خیلی بیشتر از سالهای قبل بوده است و به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات روزانه به بیش از 5 هزار زائر در مواکب اوقاف البرز

ارائه خدمات روزانه به بیش از 5 هزار زائر در مواکب اوقاف البرز