مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-31اقتصادي

شهردار کرج: هر ایستگاه مترو نیازمند اعتبار 700 میلیاردی است


شهردار کرج با اشاره به اینکه بهره برداری از هر ایستگاه مترو نیازمند 700 میلیارد تومان است، گفت: در حال حاضر شهرداری آمادگی تزریق اعتبار هزار میلیاردی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی، شهردار کرج، امروز در حاشیه افتتاح ایستگاه رجایی شهر قطار شهری کرج، با اشاره به اینکه سعی داریم با تسریع روند تمامی ایستگاه های قطار شهری کرج آماده بهره برداری باشد، گفت: در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری برای تحقق این هدف آمادگی دارد تا بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به پروژه قطار شهری تزریق کند.

کیانی این اعتبار را از محل کمک های دولت و بودجه شهرداری ذکر کرد و ادامه داد: راه اندازی و افتتاح هر ایستگاه قطار شهری به اعتباری معادل 700 میلیارد تومان نیاز دارد.

   وی، ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان قطار شهری و کمک های دولتی برای افتتاح این پروژه، افزود: خوشبختانه موفق شدیم ظرف کمتر از 6 ماه از افتتاح ایستگاه قبلی، ایستگاه جدید را به مرحله بهره برداری برسانیم.

   شهردار کرج ابراز امیدواری کرد: پس از اورهال رام دوم قطار شهری، با پیگیری هایی که در وزارت کشور انجام می گیرد بتوانیم برای اجرای رام های بعدی اقدام کنیم.

   وی، حرکت به سمت ایجاد خطوط استاندارد و کامل برای متروی شهر کرج را از مهمترین اهداف مجموعه مدیریت شهری برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرج: هر ایستگاه مترو نیازمند اعتبار 700 میلیاردی است

شهردار کرج: هر ایستگاه مترو نیازمند اعتبار 700 میلیاردی است