مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-08ورزشي

برترین های تنیس به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند


مسابقات تور جهانی جوانان با صعود برترین ها به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه برگزاری رقابت های تور کمتر از 18 سال (سطح 5) در زمین های تنیس شاهین البرز، تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی انفرادی و فینال دونفره با هم دیدار کردند.

در بخش پسران سام پازوکی با نتیجه 5-7 و 1-6 از سد مانی ملاعسگری عبور کرد و به همراه نمایندگانی از چک و ترکیه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند و امروز برای رسیدن به فینال با یکدیگر دیدار می کنند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه 0-6 و 0-6 مهرسا محمد رحیمی را برد، رومینا زینالی با نتیجه (2-6 و 2-4 ret )بازی را به هانا سلطانی واگذار کرد، کیمیا ثاقب تهرانی با نتیجه 2-6 و 4-6 مغلوب نماینده روسیه شد و در آخرین دیدار این مرحله اسیلا توکلو از ترکیه با نتیجه 2-6 و 0-6 زهرا ملک پور افشار را برد.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه 3-6 و 3-6 از سد زوج مهراد منصوری – بردیا دانشفر عبور کردند و به فینال رسیدند.

در دومین مسابقه این مرحله نیز نمایندگان چک با برتری 2 بر صفر مقابل سروش معدنیان – ایلیا مهربانی به دیدار پایانی راه یافتند.

در بخش دختران نیز زوج نیلی عطفی – یاسمن یزدانی با نتیجه 1-6 و 5-7 مقابل تیم کیمیا ثاقب تهرانی -ارمغان سپهر به پیروزی رسیدند و به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های تنیس به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند

برترین های تنیس به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند