مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:412023-09-17اقتصادي

اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حمزه حورسی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت:  تفاهم نامه همکاری با یک شرکت هوشمند ساز چینی به منظور هوشمندسازی گردش کالا و تجارت در منطقه آزاد ماکو در این نمایشگاه امضا شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه دهکده های لجستیک در منطقه آزاد ماکو بصورت شهر هوشمند مدیریت می شوند اضافه کرد:  در فاز اول اجرای این پروژه  فرایندهای گردش کالا در دهکده های لجستیک ودر فازهای بعدی تبدیل منطقه آزاد ماکو به شهر هوشمند در دستور کار قرار دارد.

حورسی با بیان اینکه در خصوص مذاکره برای اتصال ریلی دهکده لجستیک از طریق چشمه ثریا به ترکیه افزود: فعال کردن کریدور سرخس بازرگان برای اتصال شرق به غرب را در دستور کار قرار دادیم.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک در منطقه آزاد ماکو با توجه به استقرار چهارمین قطب دیتاسنتر کشور در منطقه آزاد ماکو که تفاهم نامه آن با وزرات ارتباطات و شرکت زیرساخت جمهوری اسلامی منعقده شده است را نیز  با بهره گیری از توان و ظرفیت شرکت های چینی در راستای پیشبرد برنامه های دولت در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو