مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-16فرهنگي

فراخوانی برای جهادگران سینمای ایران درمسیر تولید و توسعه هنر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری «دومین دوره جشن مهر سینمای ایران» پیامی را صادر کرد.

در متن پیام محمد مهدی اسماعیلی آمده است: - محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران پیامی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری دومین دوره جشن مهر سینمای ایران پیامی را صادر کرد.

در متن پیام محمد مهدی اسماعیلی آمده است: سینمای ملی ایران اسلامی، متولد معنویت و مولود معرفت و زاده فضیلت هاست.

چنین سینمایی به کشف حقیقت و تسکین انسان نظر دارد و آگاهانه به رابطه مندی مردم، هویت، مذهب، تحکیم باورها، تثبیت آداب و آیین ها می اندیشد.

سینمای امروز، با بیان هنرمندانه باید ها و نبایدها، می کوشد انسان روزگار خود را رویین تن سازد و با تعریف دینی و ترسیم جامعه الهی، نقشی علاج بخش و عاقبت اندیش ایفا کند.

طراحی و تدوین چنین چشم اندازی را از مهم ترین تکالیف و خجسته ترین مقاصد ماموریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین کرده و با علم به دشواری ها و ناهمواری ها و با اتکا به تاکید دولت مبنی بر توسعه عدالت فرهنگی و معماری مطلوب مدیریت هنری، تمرکز بر تمدن ایرانی اسلامی را مسیر مستقیم خویش ترسیم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای جهادگران سینمای ایران درمسیر تولید و توسعه هنر

فراخوانی برای جهادگران سینمای ایران درمسیر تولید و توسعه هنر