مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-27اقتصادي

قزوین رتبه سوم کشور را در تولید ماهیان زینتی دارد


معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران به ظرفیت قابل توجه استان قزوین در تولید انواع ماهیان و به ویژه تولید ماهیان زینتی اشاره و گفت: استان قزوین در تولید محصولات استراتژیک و آبزی پروری جایگاه ممتازی دارد به طوری که رتبه سوم کشور در تولید ماهیان زینتی به استان قزوین اختصاص دارد.

- ایسنا/قزوین معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران به ظرفیت قابل توجه استان قزوین در تولید انواع ماهیان و به ویژه تولید ماهیان زینتی اشاره و گفت: استان قزوین در تولید محصولات استراتژیک و آبزی پروری جایگاه ممتازی دارد به طوری که رتبه سوم کشور در تولید ماهیان زینتی به استان قزوین اختصاص دارد.

سیدحسین حسینی در مراسم گرامیداشت هفته دولت و آیین تجلیل از کارمندان نمونه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مدل های پرورش دومنظوره در آبزی پروری در اولویت قرار گیرد زیرا با اجرای مدل سازی و پرورش دومنظوره در آبزی پروری می توان به تولید و خود اتکایی در این حوزه دست یافت.

وی ادامه داد: بیش از 600 هزار حلقه چاه مجاز در کشور وجود دارد که برای مصارف کشاورزی استفاده می شود و اگر به دنبال خانواده مولد و تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی هستیم بایستی از انفال (آب) و هر گونه نهاده مورد نیاز بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین رتبه سوم کشور را در تولید ماهیان زینتی دارد

قزوین رتبه سوم کشور را در تولید ماهیان زینتی دارد