مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-13اجتماعي

زنگ بازی و سرگرمی در مدارس خراسان رضوی نواخته خواهد شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: آموزش امروزه به سمت استفاده از تکنولوژی و فضاهای سرگرمی رفته است و امیدواریم بتوانیم امسال زنگ بازی و سرگرمی را در برخی مقاطع تحصیلی و مدارس استان آغاز کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: آموزش امروزه به سمت استفاده از تکنولوژی و فضاهای سرگرمی رفته است و امیدواریم بتوانیم امسال زنگ بازی و سرگرمی را در برخی مقاطع تحصیلی و مدارس استان آغاز کنیم.

ابراهیم زره ساز امروز 22 شهریورماه، در نشست خبری پروژه مهر که در محل اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی برگزار شد، ضمن اشاره به روز سینما و تاکید مقام معظم رهبری به سینمای اقتباسی اظهار کرد: تمام فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با 37 مرکز ثابت، 8 مرکز سیار، 2 مرکز پستی و یک مرکز مکاتبه ای و همچنین تنها استان کشور که مجهز به تماشاخانه بزرگ سیار است، با محوریت کتاب انجام می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته طرح کانون مدرسه با موقفیت در اکثر استان اجرا شد.

حدود 67 فعالیت فرهنگی و هنری در این طرح به انجام رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه انیمیشن سینمایی بچه زرنگ تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مهرماه برگزار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بازی و سرگرمی در مدارس خراسان رضوی نواخته خواهد شد

زنگ بازی و سرگرمی در مدارس خراسان رضوی نواخته خواهد شد