مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-28اجتماعي

توسعه سرانه فضای آموزشی استان اردبیل ضروری است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به پایین بودن سرانه فضای آموزشی در این استان گفت: با توجه به این وضعیت توسعه سرانه فضای آموزشی استان اردبیل ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلام اله صفری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بحث مهارت آموزی دانش آموزان به جد پیگیری می شود و در نظر داریم هر دانش آموز حداقل یک مهارت در طول تحصیل خود بیاموزد.

وی افزود: لازم است تا استعداد دانش آموزان در حوزه های فنی و هنری شناسایی و این دانش آموزان به هنرستان ها هدایت شوند که تحقق این موضوع هم نیازمند ایجاد هنرستان های جدید و مجهز است.

سرانه فضای آموزشی استان اردبیل پایین تر از استاندار است مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به پایین بودن سرانه فضای آموزشی در این استان عنوان کرد: استاندارد سرانه فضای آموزی 8 متر مربع اعلام شده است که این میزان در سطح استان اردبیل در حالت واقع بینانه به 4 متر هم نمی رسد و این موضوع آموزش و پرورش استان را رنج می دهد.

وی با بیان اینکه از نظر فضای آموزشی در 8 شهرستان وضعیت مطلوبی نداریم، گفت: استان ما نیاز اساسی به ساخت و ساز نهضت مدرسه سازی دارد و تعدادی از مدارس استان به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی و مرمت دارد که این موضوع همت همگانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سرانه فضای آموزشی استان اردبیل ضروری است

توسعه سرانه فضای آموزشی استان اردبیل ضروری است