مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-23اقتصادي

اشتغالزایی برای 133 نفر در پروژه های جهاد کشاورزی ملایر


مدیر جهاد کشاورزی ملایر از افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه مهم تولیدی و عمرانی در هفته دولت با حضور مسئولین شهرستانی و استانی خبر داد و گفت: با این پروژه ها در مجموعً برای 133 نفر اشتغال زایی شده است.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی ملایر از افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه مهم تولیدی و عمرانی در هفته دولت با حضور مسئولین شهرستانی و استانی خبر داد و گفت: با این پروژه ها در مجموعً برای 133 نفر اشتغال زایی شده است.

یوسف کاکاوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه با افتتاح ، بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در مجموع به 244 خانوار خدمات رسانی می شود، افزود: مجموع اعتبار هزینه شده در این رابطه 938 میلیارد و 609 میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته ایم.

وی اظهارکرد: احداث بند انحرافی روستاهای سیاچغا و پیروز، بهره برداری از یک واحد مرغداری با ظرفیت جوجه ریزی 50 هزار قطعه در روستای کهریز ناظم، اجرای سامانه های آبیاری نوین در روستای دره میانه علیا به وسعت 20 هکتار و اجرای دو مورد سامانه نوین آبیاری در روستای ورچق به وسعت حدود 10 هکتار از برکات هفته دولت به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه آبیاری کم فشار عمومی در روستای انوج به وسعت حدود 109 هکتار به همت دهیاری و شورای روستا، اجرای طرح فراز به وسعت 26 هکتار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 133 نفر در پروژه های جهاد کشاورزی ملایر

اشتغالزایی برای 133 نفر در پروژه های جهاد کشاورزی ملایر