مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-23اقتصادي

4 پروژه گازرسانی استان سمنان بهره برداری و کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از بهره برداری و کلنگ زنی چهار پروژه گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 392 میلیارد ریال هم زمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدجواد حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر، 100 درصد جمعیت شهری و 91 درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی افزود: چهار پروژه گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 392 میلیارد ریال هم زمان با هفته دولت در استان سمنان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: در هفته دولت با سرمایه گذاری مبلغ 179 میلیارد ریال، پروژه گازرسانی به روستاهای ایج، جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید از توابع شهرستان سرخه به بهره برداری می رسد و مردم این چهار روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

حقیقت حسینی با اشاره به سهم 70 درصدی گاز این استان در بخش نیروگاه و صنعت افزود: در هفته دولت، پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی در شهرستان های گرمسار، آرادان، شاهرود و میامی نیز با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی و توسعه گازرسانی به چهار واحد مصوبه شورای اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه گازرسانی استان سمنان بهره برداری و کلنگ زنی می شود

4 پروژه گازرسانی استان سمنان بهره برداری و کلنگ زنی می شود