مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-08فرهنگي

نمایش «تکه ای از آسمان» در میناب به روی صحنه رفت


به همت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هرمزگان، نمایش «تکه ای از آسمان» به کارگردانی علی رحیمی شهواری و نویسندگی خالد رحیمی در حسینیه سیدالشهدا (ع) روستای شهوار میناب اجراشد.

- میناب- به همت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هرمزگان، نمایش تکه ای از آسمان به کارگردانی علی رحیمی شهواری و نویسندگی خالد رحیمی در حسینیه سیدالشهدا (ع) روستای شهوار میناب اجراشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان تلاش دارد با اجرای عموم تئاتر در مکان های مذهبی و عمومی، هنر تئاتر را به میان مردم برده و فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت را ترویج کند.

نمایش تکه ای از آسمان هر ساله در شب اربعین حسینی (ع) با حضور بیش از 40 نفر از هنرمندان نمایش استان اجرا می شود و تجربه سال های گذشته نشان داده اجرای این گونه نمایش ها علاوه بر استقبال مردم، زمینه مناسبی را برای ورود جوانان هنرمند به این عرصه فراهم می کند.

نمایش عاشورایی تکه از آسمان به تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان با حضور جمع کثیری از علاقه مندان و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در شب اربعین حسینی (ع) به روی صحنه رفت و صحنه های پرشوری از حماسه و ایثار و شهادت را به تصویر کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «تکه ای از آسمان» در میناب به روی صحنه رفت

نمایش «تکه ای از آسمان» در میناب به روی صحنه رفت