مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-15سياسي

ائمه جمعه سراسر کشور: مراقب القائات دشمن برای ایجاد ناامنی و فتنه جدید باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری فارس- ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی به ایراد خطبه های نماز جمعه پرداختند.

خراسان رضویعلم الهدی: عشق ملت ایران به اهل بیت(ع)، تضمین مصونیت کشور از بحران هاست به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مسئله برقراری ارتباط ما با پیامبر اکرم(ص) در یک نقطه دارای ویژگی محوری است و آن اسوه بودن شخصیت حضرت است؛ همان طور که خداوند عالم نیز در قرآن کریم می فرماید وجود رسول اکرم(ص) اسوه کامل برای کسانی است که به خدا و روز قیامت امید دارند و فراوان او را یاد می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه راهبرد امروز دشمن در بحران آفرینی هم مبتنی بر قطع ارتباط مردم با اهل بیت(ع) و ولایت است، تصریح کرد: امروزه دشمن متمرکز بر سوءاستفاده از اختلافاتی است که استعداد بحران آفرینی دارند.

اینکه در شمال غرب کشور تلاش می شود تا آتش جنگ تازه ای برافروخته شود، اینکه در غرب گروهک های تجزیه طلب متمرکز می شوند و اینکه در داخل هم مسئله اختلاف جنسیتی و حجاب مورداستفاده دشمن قرار می گیرد، همه به خاطر این است که یک طرف از شمال غرب، یک طرف از غرب و یک طرف از داخل کشور، مثلث بحران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه سراسر کشور: مراقب القائات دشمن برای ایجاد ناامنی و فتنه جدید باشید

ائمه جمعه سراسر کشور: مراقب القائات دشمن برای ایجاد ناامنی و فتنه جدید باشید