مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 01:002023-09-01اقتصادي

رتبه اول لرستان در تولید ماهی بین استان های غیر ساحلی


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به رتبه اول لرستان در تولید ماهی در بین استان های غیر ساحلی، از ایجاد «روستا بازار» در هر شهرستان استان خبر داد.

- خرم آباد - رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به رتبه اول لرستان در تولید ماهی در بین استان های غیر ساحلی، از ایجاد روستا بازار در هر شهرستان استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی در سخنانی، اظهار داشت: هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب متمم سفر رییس جمهور به لرستان به سازمان جهاد کشاورزی استان اختصاص پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در ابتدا 850 میلیارد تومان اعتبار برای کشاورزی لرستان در نظر گرفته شده بود که با حمایت ها و تلاش های بی وقفه استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، هزار میلیارد تومان از بخش فروش اموال وزارت جهاد کشاورزی به لرستان اختصاص یافت.

رتبه اول لرستان در تولید ماهی بین استان های غیر ساحلی رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت و پتانسیل لرستان در حوزه شیلات گریزی زد و گفت: لرستان در رده اول شیلات در بین استان های غیر ساحلی در کشور قرار دارد.

شاهرخی، افزود: تلاش بر این است تا لرستان به قطب پرورش خاویار در کشور تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول لرستان در تولید ماهی بین استان های غیر ساحلی

رتبه اول لرستان در تولید ماهی بین استان های غیر ساحلی