مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-12اجتماعي

کیف مدرسه یا کوله پشتی چه استانداردی باید داشته باشد+تصاویر و فیلم


کوله پشتی بهترین و مناسب ترین کیف برای دانش آموزان است، استفاده از کوله پشتی دوبندی و بندهای پهن توصیه می شود تا وزن کوله روی سطح بیشتری از شانه های دانش آموز توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کم کم فصل بازگشایی مدارس از راه می رسد، یکی از دغدغه های والدین دانش آموزان موضوع کیف و کوله دانش آموزی است که نسبت به آن حساسیت ویژه ای دارند، با توجه به دغدغه اولیای دانش آموزان نسبت به این موضوع با رضا ذاکری مدرس دانشگاه و کارشناس حرکات اصلاحی گفت وگو کردیم.

رضا ذاکری مدرس دانشگاه و کارشناس حرکات اصلاحی با اشاره به استانداردهای کیف مدرسه ای، اظهار کرد: کوله پشتی بهترین و مناسب ترین کیف برای دانش آموزان است، استفاده از کوله پشتی دوبندی و بندهای پهن توصیه می شود تا وزن کوله روی سطح بیشتری از شانه های دانش آموز توزیع شود و اثری روی بدن نگذارد.

  وی افزود: بهتر است کوله پشتی جیب یا محفظه های بیشتری داشته باشد تا هم در تفکیک وسایل و در توزیع وزن کوله روی بدن اثربخش باشد، چنانچه دانش آموز نیازمند استفاده از تبلت یا لپ تاپ باشد، استفاده از کوله های پددار جهت محافظت از لپ تاپ یا تبلت توصیه می شود و جنس یا متریال کوله پشتی باید مطلوب باشد تا بتوان چندین سال از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیف مدرسه یا کوله پشتی چه استانداردی باید داشته باشد+تصاویر و فیلم

کیف مدرسه یا کوله پشتی چه استانداردی باید داشته باشد+تصاویر و فیلم