مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-01سياسي

مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند


مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند چرا که مسئولان از سوی مردم مورد سوال قرار می گیرند بنابراین باید خود را خادم مردم بدانند.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند چرا که مسئولان از سوی مردم مورد سوال قرار می گیرند بنابراین باید خود را خادم مردم بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدولت باید به معیشت مردم توجه کند همچنین رونق تولید و مهار تورم باید مدنظر قرار گیرد.

دهشیری بیان کرد: سیزدهم شهریور روز تعاونی و مشارکت است و در قانون اساسی سه نوع اقتصاد وجود دارد که شامل خصوصی، دولتی و تعاونی بوده که در اقتصاد نوع تعاونی باید کار به مردم سپرده شود تا در کارها مشارکت کنند و در شهرستان اردستان امیدواریم مسئولان به این مورد توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دهم شهریور روز بانکداری اسلامی شده و امیدواریم تمام فعالیت ها در این زمینه به صورت اسلامی و شرعی باشد تا مردم احساس کنند آنچه را که دریافت می کنند به عنوان بهره، حلال باشد.

امام جمعه اردستان با اشاره به دوازدهم شهریور ماه و روز مبارزه با استعمار انگلیس، ادامه داد: این روز به مناسبت شهادت شهید رییسعلی دلواری نامیده شده و روزی انگلیسی ها چهارسوی جهان را تحت سلطه خود داشتند اما بعد از گذشت زمانی به تدریج سلطه آن ها از مناطق مختلف کم شد تا اینکه به جزیره ای کوچک اکتفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند

مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند