مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-12سياسي

شورای شهر حق تعطیل کردن پروژه های شهرداری را ندارد


عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به تعطیلی طرح تصفیه شیرابه پسماند در سایت پاکسار گفت: شورای اسلامی شهر طبق قانون به هیچ وجه حق تعطیلی پروژه های شهرداری را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرج اله فصیحی رامندی با اشاره به توقف پروژه سایت پاکسار اظهار کرد: درزمان طرح تعطیلی پروژه تصفیه شیرابه پسماند بنده تذکر دادم که تعطیلی این پروژه هزینه سرباری را برای مردم تحمیل می کند که هزینه آن باید از جیب مردم پرداخت شود.

وی ادامه داد: به نظر بعضی اعضای شورا، شهردار قزوین کوتاهی کرده و باید مجوز هزینه های مازاد در پروژه تصفیه شیرابه را از شورای شهر قزوین می گرفت که نگرفته، ادعای این دوستان این است که بالاخره شهردار قزوین باید جور این کوتاهی را بکشد و این نگاه مثبتی نیست.

این عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه پرونده پروژه تصفیه شیرابه به دست مرجع قضایی رسیده، گفت: حالا هر شیر پاک خورده ای گزارش این پروژه را داده، دستش درد نکند؛ چه گزارش مردمی باشد، چه عضو شورا یا شخص دیگری این کار را کرده باشد.

امروز که پرونده به مرجع قضایی رسیده، باید صبر کنیم تا دستگاه قضایی نظر دهد و باز کردن پرونده تصفیه شیرابه مجدداً در شورا قانونی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر حق تعطیل کردن پروژه های شهرداری را ندارد

شورای شهر حق تعطیل کردن پروژه های شهرداری را ندارد