مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-03فرهنگي

«آواز خاموش» شنیدنی شد/ یک ملودی برای «خاطرات ترک خورده»


آلبوم های «آواز خاموش» و «عطر خنک تو» عنوان 2 اثر موسیقایی در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

- آلبوم های آواز خاموش و عطر خنک تو عنوان 2 اثر موسیقایی در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آواز خاموش با هنرمندی مسعود میرزایی، امین میرزایی و مجتبی شاهزیدی و عطر خنک تو با آهنگسازی فرید ابراهیمی عنوان 2 اثر موسیقایی هستند که به تازگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

آلبوم آواز خاموش اثری با کلام در ژانر موسیقی ایرانی است که با نغمه پردازی مسعود میرزایی دمابی، تنظیم امین میرزایی و و صدای مجتبی شاهزیدی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آواز خاموش با شعر مسعود میرزایی، بال خیال با شعر مسعود میرزایی، غزال آرزو با شعر امیرحسین راد، دیده دریا با شعر حافظ، سرمست با شعر امین حسن راد، شاخ نیلوفر با شعر سیمین بهبهانی به همراه تک نوازی سنتور، تک نوازی نی، تک نوازی کمانچه، تک نوازی تار قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

مسعود میرزایی دمابی نوازنده سنتور، روح الله الله دادی نوازنده نی، امین میرزایی نوازنده نی، امین میرزایی نوازنده کمانچه، سامان صادقیان نوازنده تار، مصطفی هاشم زاده نوازنده تمبک، توحید وحید صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آواز خاموش» شنیدنی شد/ یک ملودی برای «خاطرات ترک خورده»

«آواز خاموش» شنیدنی شد/ یک ملودی برای «خاطرات ترک خورده»