مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-02پزشكي

به خطر افتادن سلامت دانش آموزان با پوشیدن کفش غیراستاندارد در درازمدت


رییس گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: دقت در انتخاب کفش دانش آموزان، از ضروری ترین نیازها برای حفظ سلامت آنان است و کفش غیراستاندارد، - ایسنا/زنجان رییس گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: دقت در انتخاب کفش دانش آموزان، از ضروری ترین نیازها برای حفظ سلامت آنان است و کفش غیراستاندارد، سلامتی دانش آموزان را در درازمدت به خطر می اندازد.

شیرین بخشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخاب کفش مناسب برای مدرسه دانش آموزان اهمیت زیادی دارد زیرا قرار است پای آنها ساعت ها در کفش بماند و اگر کفش، کیفیت لازم و مناسبی نداشته باشد، ممکن است باعث اذیت شدن پای بچه ها شود.

وی با بیان اینکه انتخاب کفش باید بر اساس نوع استفاده ای که از آن می شود، صورت گیرد، افزود: جنس خوب و پاشنه، قالب و پنجه استاندارد، از مشخصات بارز یک کفش استاندارد است.

رییس گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با اشاره به اینکه بیشتر کفش های موجود در بازار یا رویه ای از چرم طبیعی دارند یا از پلاستیک و یا چرم مصنوعی تهیه می شوند، افزود: چرم طبیعی به علت دارا بودن منافذ طبیعی در بافت خود، امکان تبادل هوا میان بیرون و داخل کفش را فراهم آورده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خطر افتادن سلامت دانش آموزان با پوشیدن کفش غیراستاندارد در درازمدت

به خطر افتادن سلامت دانش آموزان با پوشیدن کفش غیراستاندارد در درازمدت