مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-15اقتصادي

برگزاری مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه


مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه در راستای افزایش سطح آمادگی پیش از ورود به فصل بارندگی برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه در راستای افزایش سطح آمادگی پیش از ورود به فصل بارندگی برگزار شد.

افشین حاتمی مدیر صنعت آبفا اهواز 23 شهریورماه در حاشیه مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه که در محل تصفیه خانه شهید محمدی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مانور افزایش سطح آمادگی اکیپ ها و تمامی امکانات موجود در حوزه بهره برداری فاضلاب پیش از آغاز فصل بارندگی است.

وی با اشاره به حضور بیش از 40 دستگاه خودرو و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین مشغول در حوزه فاضلاب افزود: همه تجهیزات، تمام وقت و به صورت رایگان در حال ارائه خدمات به همشهریان هستند.

حاتمی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه بهره برداری فاضلاب گفت: در مناطق چهارگانه فاضلاب شهر اهواز و همچنین شهر کارون به عنوان منطقه 5 حوزه فعالیت، به تناسب هر منطقه، پیمانکاران مختلف و مجزا در حالت آماده باش و لایروبی هستند و 3 پیمانکار با بیش از 40 اکیپ عملیاتی در سه شیفت و به صورت شبانه روزی، عملیات رفع انسداد و لایروبی شبکه های فاضلاب را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه

برگزاری مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه